תעודת אחריות מזרני "comfort zone"

מזרני "comfort zone" מברכים אותך על הקניה החכמה שעשית
אתם יכולים לישון בשקט כי יש לכם 10 שנות אחריות על המזרן החלומי הזה.

הוראות יצרן ותנאי האחריות על מזרני comfort zone:

  1. מומלץ להפוך ולסובב (ראש רגליים) את המזרן מידי כשלושה חודשים אלא אם כן לא צריך להפוך את המזרן, רק לסובבו כאמור.
  2. אם המזרן הינו מזרן קפיצים, האחריות היא על הקפיצים בלבד.
  3. אסור לקפוץ על המזרן.
  4. אסור לגהץ על המזרן.
  5. האחריות לא כוללת בד ותפירה. למרות זאת, תאפשר החברה אפשרות לתקן את המזרן ולהחליף את הבד בתשלום. 
  6. האחריות לא כוללת הובלה במידת הצורך אך תעמיד לרשות הלקוח אפשרות זו בתשלום של 199ש”ח לכיוון.
  7. חברת "comfort zone" תאפשר ללקוח אפשרות טרייד אין  על המזרן הישן על פי התקנות והנהלים הרלוונטיים לאותו המועד.
  8. במידה והלקוח יבחר בתיקון המזרן, תאפשר החברה ללקוח תיקון ללא עלות במסגרת האחריות אולם הדבר לא יכלול כאמור 

את הובלת המזרן והחזרתו לבית הלקוח, החברה תאפשר ללקוח לבצע זאת בעצמו אם יבחר בכך ללא עלות או הובלה מטעם החברה בעלות של 199 שקלים  עבור הובלה לבית הלקוח ו199 שקלים נוספים עבור הובלה מביתו למחסני החברה בחזרה

  1. אין החברה אחרית על קלקול ו/או נזק ו/או בלא ו/או שימוש בלתי סביר שייגרמו למזרן כתוצאה משימוש רשלני, להבהרה, 

      אם נשפך נוזל על המזרן ו/או שתן וכד’, חומרים המחלישים את הפולימרים וגורמים לו להתפרק ו/או לשקוע.

  1. לאור האמור בסעיף 7 לעיל, ישלח הלקוח סרטון לוואצאפ ו/או למייל החברה, תמונות ברורות של המזרן מכמה כיוונים, מזרן עם כתמים על המזרן לא יתוקן, אולם תינתן אפשרות טרייד אין במסגרת האמור בסעיפים 7 .
  1. אם המוצר הגיע ללקוח חדש אך פגום, יש להחזיר באופן מיידי לחברה על ידי המוביל בעת האספקה . 
  1. לא מומלץ להניח את המזרן על משטח קרשים או רצועות פלסטיק שהמרווח ביניהם יותר מ-5 ס”מ, במצב זה המזרן יכול לשקוע ולאבד אחריות.

     14. אין אחריות צד ג’, כלומר אם הלקוח שרכש את המזרן והעביר אותו לאחר קרי  לצד שלישי, האחריות לא עוברת עם המזרן.

* הבחירה איך לנהוג במצב של בעיה במזרן היא של הלקוח בלבד והוא/היא יבחרו איך לנהוג, לתקן, להחליף לחדש, או לבצע טרייד אין.

מדיניות מזרני קומפורט זון –  30 לילות ניסיון

 "comfort zone" מעניקה ללקוחותיה - 30 לילות ניסיון. (לא כולל מידות בהזמנה מיוחדת)

בעת קבלת המזרן, הלקוח מעדכן אותנו בוואצאפ. 

ניתן לקבל אישור להוריד את הניילון, במצב זה, הלקוח יכול להחליף את המזרן, במידה והמזרן לא מתאים, אך לא ניתן יהא להחזירו למפעל ולקבל החזר כספי מלא.
המהלך ימי הניסיון ישנה חובה לשים מגן מזרן / סדין מתחת למצעים בכדי לשמור על המזרן
מזרנים מלוכלכים בכתמים כאלו או אחרים לא יוכלו להתקבל חזרה על ידי החברה.

הניילון ירד מהמזרן ע”י המוביל של החברה בלבד ולא ע”י הלקוח (אלא אם קיבל אישור מיוחד)
הלקוח מחוייב לשמור את האריזה המקורית / הניילון בשלמותה , בלעדיה החברה לא מתחייבת לקבל את המזרן חזרה לאחר השימוש

אם הלקוח יחליט להחזיר את המזרן במהלך ימי הניסיון הוא יחוייב להחזיר/ לשלם גם את כל המתנות שקיבל עם המזרן  … 

הובלה תשולם בכל מקרה על החלפה המזרן ו/או החזרתו בחזרה מבית הלקוח בעלות של 199 ש”ח לכל כיוון.
הובלה לאיזורים חריגים:
הובלה לקרית שמונה, רמת הגולן, הקו הירוק, ערבה ואילת תחוייב בתוספת תשלום של 199 ש”ח ויתכן שזמן האספקה יתארך ב-14 ימים נוספים

ניתנת האפשרות ללקוח להחזיר ו/או להחליף את המזרן בהובלה עצמאית משלו.

“הזמנה מיוחדת” הכוונה היא למידה לא סטנדרטית אשר החברה לא מחזיקה במלאי קיים. 

במקרה ובוצע הזמנה מיוחדת , לא ניתנים 30 ימי ניסיון כלל ובנוסף ניתן יהיה לבצע ביטול עסקה עד 48 שעות מרגע ההזמנה כיוון שההזמנה מיוצרת במיוחד לפי המידות המבוקשות ע”י הלקוח

אנשי השירות של "comfort zone" עושים את כל המאמצים כדי שתקבלו את השירות הטוב והאיכותי ביותר שרק אפשר לחלום עליו
תודה שבחרתם  "comfort zone".