שאלות ותשובות

שאלות נפוצות

כיצד ניתן לעקוב אחר ההזמנה שביצעתי?

לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו במייל אישור המאשר שההזמנה שלכם נקלטה במערכת. האתר.
במייל יופיע מספר ההזמנה שלכם. בעזרת מספר ההזמנה תוכלו לעקוב אחר ההזמנה
באזור האישי שלכם באתר (אם נרשמתם בעת ביצוע ההזמנה) או ביצירת קשר עם שירות הלקוחות.

האם ניתן לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?

היכנסו לאזור האישי שלכם ובדקו האם הונפקה חשבונית מס עבור ההזמנה, כל עוד לא הונפקה חשבונית מס, ישנה אפשרות טלפונית לביטול ההזמנה בשעות הפעילות של שירות הלקוחות.

כמה זמן יעבור עד שאקבל את ההזמנה שלי?

ההזמנה נשלחת על פי החירה באתר בסוג המשלוח, במידה ובחרתם במשלוח חינם "רגיל" ההזמנה תישלח לביתכם תוך 24 שעות.
במידה ובחרת ב "משלוח אקספרס" ההזמנה תישלח אליכם תוך 3 שעות מביצוע ההזמנה.

כיצד ניתן להחזיר/להחליף מוצרים שהזמנתי?

במידה ואינכם מעוניינים במוצר/ים שרכשתם, ישנה אפשרות לביטול העסקה או להחלפת המוצר/ים לאחר קבלתם, על ידי החזרת המוצר/ים פיזית, בתאום מראש עם שרות הלקוחות וכל זאת במסגרת התנאים המופיעים בתנאי השימוש באתר ובכפוף למדיניות החזרת מוצרים.

מה הם אפשרויות התשלום באמצעותם ניתן לרכוש באתר?

ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי בהמשך תיפתח האופציה לשלם גם דרך פייפאל.

היכן ניתן למדוד נעליים לפני הרכישה?

ניתן להגיע לחנות היבואן ברחוב המלאכה 15 פארק אפק ראש העין

האם בטוח לרכוש אונליין באתר של comfortzone ?

רכישה באתר הקניות של comfortzone  מאובטחת בדרגות הגבוהות ביותר עם תקן SSL ותקן PCI להצפנת פרטי כרטיס האשראי.

קליק אחד והנעליים אצלך בבית

משלוחים עד הבית תוך 72 שעות
קנייה מאובטחת SSL
החלפת מוצרים 100% אחריות
הצטרפו עוד היום למועדון הלקוחות של comfortzone וקבלו במתנה 15% הנחה לקנייה הבאה אשמח להצטרף
רוצים לקבל עדכונים על מבצעים הירשמו עכשיו ונדאג שלא תפספסו את המבצעים הכי חמים

For compare choose 2-4 products
השווה מוצרים
עגלת קניות
0

אין מוצרים בסל הקניות.

נגישות